Thursday, 18 April 2013

Svobodna univerza


Kako bi izgledalo fakultetno šolanje, če bi bilo neobvezno in javno? Ta teden se je nekaj fakultet spremenilo v skupek zanimivih dogodkov, ki pa so bili vsi zaznamovani s trenutnim utripom družbe in kulture, z zanimivimi gosti in temami. 
Združile so se fakultete. FDV, FF in AGRFT, pa tudi EF, NTF in tudi druge. Nekaj študentov je sicer ta teden izkoristilo za prvi oddih pred izpitnimi roki (ali po domače Spring Break), nekateri pa smo se še vseeno kljub lepemu vremenu odpravili v predavalnice. 
In priznam, da vsaj meni ni žal. 

Danes je še zadnji dan svobodne univerze. Priznam, žal mi je, da se zapira. Hodila sem na predavanja, ki so bila organizirana s strani drugih študijskih smeri in se skozi samo predavanje naučila precej o določenih temah, v katerih sem načeloma precej nepodkovana. Iniciativa sama se mi zdi odlična. Obiskanost nekaterih predavanj je bila slabša, vendar pa smo za ogled Nekoč je bila dežela pridnih na koncu dihali na škrge, ker je bila predavalnica napolnjena. Itak pa ni pričakovati, da bi vsi hodili neprisilno na predavanja, ane? 

No comments:

Post a Comment