Thursday, 18 April 2013

Ljubljanske kavarne

Ljubljana ob prebujanju od zime postane malo mravljišče, kjer se skoraj v kolonah vijemo po mestnih ulicah, kjer vsi srkamo vase sončne žarke, iščemo prijetne kotičke za druženje in klepet, pa seveda martinčkanje.
Najbolj prijetno je seveda druženje v centru, kjer so vsi. In kam se gre lahko tam na kavo?
V Zvezdi poleg kave ponujajo dober sladoled, Bikofe je prijeten za odmik od gneče, LP je ravno prijetno nagnjen, La Petit je za zajtrke, s tem pa sem oddelala eno ulico. :)
V Dvornem baru imajo dober radler, Solist je vsakič, ko sem tam, v senci, nikoli še nisem bila na kavi pri Tromostovju. Res nikoli.
Lolita se mi je zamerila zaradi strežbe, Maček je vedno poln, nikoli pa se ne pomaknem kaj dalje od njega. No, Zeleni zajec je ponoči magičen, saj ima naokrog razobešene lampijončke.
Pa TOZD je pač občasna izbira, že v času mojega Ljubljanovanja je zamenjal preveč imen, da bi resno zasidral svoje mesto na zemljevidu (Drago F. Tinta, kaj je bilo to? O.o)
Pri Lutkovnem gledališču se najde še Daktari in Čokl. Daktari je za predolgo visenje in božanje leoparda, Čokl pa za odlično kavo.
In potem pridemo do kriminala, ki se dogaja letos. Cacao je ostal brez vrta zaradi urejanja nabrežja, v Petkovška ali Premiera pa se človek raje ne usede, saj to s sabo prinese cel kup ropota.

No, glede na to, da sem kar nekaj lokalov že obredla in da bi rada odkrila še kakšnega, s predlogi na dan! 

No comments:

Post a Comment